E-mail marketing

E-mail nieuwsbrieven… Die leest toch niemand? Fout! Het versturen van een e-mail nieuwsbrief is nog steeds een goede manier om jouw bedrijf, product en/of dienst onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep. Met een e-mail nieuwsbrief kun je jouw doelgroep niet alleen informeren, maar ook aanzetten tot actie. En juist het stimuleren van een specifieke actie is erg belangrijk als je jouw online business wil laten groeien.

Een complete nieuwsbrief met DEBO

Enkele jaren geleden waren e-mail nieuwsbrieven vrij eenvoudig. Tegenwoordig is dit wel anders en is het mogelijk om je verkoop, je social media netwerken en je website te koppelen met een complete e-mail nieuwsbrief. Hierdoor is het gemakkelijker om een waardevolle database op te bouwen en deze database effectief te informeren.

Daar komt nog bij dat het analyseren van e-mail nieuwsbrieven ook erg interessant kan zijn. Want hoe waardevol is het dat je precies kan zien hoeveel de nieuwsbrief bekeken wordt, hoe vaak er wordt doorgeklikt, welk deel van de nieuwsbrief het beste gelezen wordt en welke leeftijdscategorieën jouw nieuwsbrief het meest openen? Dit zijn allemaal gegevens die je kunt gebruiken om jouw e-mail nieuwsbrief te verbeteren.

Innovatie

Wij zijn een jong team wat continue bezig is met de nieuwste ontwikkelingen online, innovatie is onze passie!

Techniek

Wij maken gebruik van verschillende technieken gecombineerd met onze ervaring. 

Strategie

Een eigen website is meer dan alleen tekst, het is een strategie! Het doel, de uitstraling en de doelgroep.